بقلمي/عبد الحفيظ جابر شيبه
واااااا إسلاماه
وا إسلاماه وا معتصماه
وا صلاح الدين وا يا كل وآه
ووا وآه يا أي وآه
نسوتنا في فلسطين
أصبحن عراااااااه
وا فضيحتاه وا مصيبتاه
ليتني ما ولدت
قبل هذا اليوم
ولا جئت أصلاً للحياه
حتى آرى ما آراه
في أبناء عمومتنا
وحكام أمتنا العربية
واااااا خيبتاه
يجرون أزيال الخسة
والمهانة ولا يضرهم
ما يحدث في وطننا
من أقصاه إلى أقصاه
والشعوب يا ولداه
منها اللي عايش
ومش عايش
ومنها إللي خلاص تاااااااه
متى نستيقظ ونلملم
إللي باقي من أوطنا
ونخرج الخير اللي
باقي جوااااااه

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق