جرح قلبي
فين حبيبي قال يومين
له عامين أنا بتألم
يارب لي يعود ولم يرجع
أنا موجود ة حبيبي العين
أنا مجروحة وبتألم
صوتي مبحوح ما بتكلم
يشوفوني يقولوا سعيد ة
أصمت ما اقول ولا أعيد
أنا مجروحة وكلي جروح
لمين أحكي الألم نفسي
أبوح واتكلم...
جرح قلبي من أعز احباب
كتير أنا عايشه عذاب
ملعون الحب أمل كداب
أنا مدبوحة يشفوني يقولوا
سعيدة. ساكنت قلبي يغار
كيف اقاوم احتلالك وقد نفذ كل
الأعذار
قطعني طول الغياب كم التمس
الأعذار
وعدوني وخلفوا المواعيد
لغات العالم كنت أجيد
الوعد كان نظره بالعين
وتحرك حينها قلبين
وعايشة علي أمل العود-----تحاصرني ..
الكلمات..وتمازحني..الاحلام..-----------------------------
كيف اقاوم احتلالك وقد نفذ كل
الأعذار
قطعني طول الغياب كم التمس

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق