ماصدقتش
ماصدقتش بجد
انه من البداية حبها
غصب عنه وصل لقلبه ودها
وهي كانت كل حاجه غايبه عنها
قالت له ازاي وامتي؟؟؟ !!!!
مشاعرك دي كلها !!!!!
ازاي حسبتها وقلبي لم يحسها
معقوله انا موش مصدقه
ولا حاجه منها !!!!!
اكيد انا بحلم قولي بجد
انتي بتحلمي و بتتوهمي
ودي مزحة مزحتها
او قصه كتبتها
وبمشاعري نسجتها
حبيت تاخد رأي فيها
اوقصيدة الفتها وشيرتها
ومحتاج رد فعلي نحوها
طيب ازاي فهمني دي حاجه
والله موش رفضاها
ان يمكن اكون حباها
بس افهم امتي وازاي؟؟؟؟! !!!
مشاعرك دي وعمقها
انت متأكد من صدقها
طيب ياسيدي يابختها
دي اللي قلبك حبها
ممكن تسيبني انا اللي اقولها
وافاتحها وبعدين ابلغك ردها

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق