أقول إزاي
أقول إزاي إني عربي
أقول إزاي
والخونه نهبوا أرضي وعرضي
وسرقوا صباي
شكلنا بقى أضحوكة
دمنا بقى رخيص
لعبه وكمان محبوكه
وكل خسيس وخسيس
فين الشرف فين
فين الدم الحامي
فين يا مسلمين
ليه الكل أناني
لأمته هنسكت ونتفرج
كلمه كرامه إنعدمت
وكل حاكم مهرج
والعار كلمه إنطبعت
أقول إزاي إني عربي
أقول إزاي
والخونه نهبوا أرضي وعرضي
وسرقوا صباي
مش لاقي كلام يتقال
حاسس بخجل وكسوف
وعندي مليون سؤال
وليه ملجمنا الخوف
لأمته هنفضل نطاطي
والجبن هو شعارنا
نصرخ بس ونهاتي
ونصبر ع اللي ظالمنا
أقول إزاي إني عربي
أقول إزاي
والخونه نهبوا أرضي وعرضي
وسرقوا صباي

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق